Sydney - Reisverslagen van Frouke Rutteman - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslagen van Frouke Rutteman - WaarBenJij.nu
Sydney

Hi all! Mijn naam is Frouke, ik ben 23 jaar oud en in januari 2017 ga ik voor een paar maanden het mooie Sydney verkennen. Het doel van deze reis is een stukje van de wereld te zien en dit te combineren met een Engels cursus. Het is uiteraard niet de bedoeling dat ik met een Australisch accent terugkom, maar ook niet onvoorkoombaar ;-). Via deze weg hou ik jullie op de hoogte van mijn avontuurtje aan de andere kant van de wereld. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust in de reacties! En wil je graag op de hoogte gehouden worden van mijn verhalen? Meld je dan even aan met je e-mailadres en dan krijg je een berichtje als er een nieuwe blog online staat. Veel leesplezier! X Frouke

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2017

Skydive en Morisset park

01 Februari 2017

Australia day en Blue Mountains

11 Januari 2017

Aankomst en eerste week
Frouke

Actief sinds 26 Dec. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2359

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 20 April 2017

Sydney

Landen bezocht: